"Microsoft rekommenderade oss att kontakta Cepheo. De gjorde det eftersom Cepheo har stor kompetens inom området med massor av konsulter som täcker vårt projekt."
Jens Hankert
COO, AS3
Erfarenhet av CRM
Decennier av erfarenhet av att implementera Dynamics-baserade CRM-lösningar i olika branscher och över landsgränser, vilket hjälper våra kunder att betjäna sina kunder bättre.
Mer än bara CRM
Etablerad erfarenhet av att leverera, integrera och underhålla Dynamics ERP och CRM, Power Platform, Azure samt data- och analyslösningar.
Smidiga kundresor
Erfarenhet och kapacitet inom försäljning, marknadsföring, kundservice och fältservice för att hantera och öka kundernas fortlöpande engagemang i ditt företag.
Under årens lopp har vi lärt oss att det som våra kunder vill ha och det som de faktiskt behöver kan vara två helt olika saker.
Vi kan arbeta med viktiga intressenter från hela företaget för att bedöma er nuvarande CRM-beredskap, jämföra behov och ambitioner med liknande organisationer och identifiera de områden i företaget som drar störst nytta av den första CRM-investeringen.
Med denna grund på plats är vägen framåt för att lyckas med implementering, införande och utveckling tydligare.
Mer än 30 års erfarenhet av att implementera affärslösningar för våra kunder har hjälpt oss att utveckla dokumenterade och testade metoder för att stödja och skydda varje steg i din digitala resa.
Vår erfarenhet av CRM och ERP, vårt strukturerade arbetssätt och vårt engagemang för förenkling och standardisering innebär att vi kan minska den osäkerhet och den risk som är förknippad med att implementera CRM i ditt företag.
Och eftersom vi använder Dynamics 365-plattformen för att driva våra egna försäljnings-, marknadsförings- och kundtjänstprocesser innebär vårt eget slutanvändarperspektiv att vi känner till många av de utmaningar som är förknippade med avgränsning, implementering, införande och daglig användning.
På Cepheo vet vi att korrekta och relevanta data är din mest värdefulla affärsresurs och den bästa grunden för att styra dina dagliga åtgärder och interaktioner med dina kunder.
Vi kan hjälpa dig att implementera ett strukturerat och strategiskt arbetssätt för att hitta, få tillgång till, lagra och skydda dina strukturerade och ostrukturerade data.
Du kan sedan dela information på ett säkert sätt inom hela företaget för att stödja dagliga kundkontakter och informera om framtida planering.
För att en CRM-lösning ska generera maximalt värde för dina anställda och bästa möjliga upplevelse för dina kunder måste den integreras i hela verksamheten.
På Cepheo har vi en bred uppsättning funktioner inom Microsoft Dynamics 365-portföljen, Microsoft Power Platform och Microsoft Azure.
Det hjälper oss att ta ett helhetsgrepp på IT-tekniken, där vi utgår från affärerna och bygger på helhetslösningar som stöder och kopplar samman hela din verksamhet.
Som en av de största Microsoft Dynamics 365-partnerna i Norden, och med mer än 30 års Microsoft-specialisering och samarbete bakom oss, är vi i en unik position för att hjälpa våra kunder att utnyttja Microsoft-teknik för att anpassa sig och lyckas i en föränderlig värld.
Vårt engagemang garanterar heltäckande tillgång till Microsofts tekniska support, utbildning och certifieringsprogram, så att våra specialister kan hålla sig uppdaterade om de senaste teknikerna och lösningarna.
Vår dagliga dialog med Microsofts ingenjörer och tekniska resurser innebär också att vi kan samarbeta med Microsoft för att lösa kundernas problem snabbare och effektivare.
Tala med en expert om dina möjligheter med Dynamics CRM-lösningar från Cepheo.