"Genom att använda Dynamics 365 Customer Service har vi kunnat strukturera arbetet på ett bättre sätt och hantera flera ärenden samtidigt."
Evelina Wallander
Business Developer, Lindab Profil
Dokumenterad kundservicekapacitet
Decennier av erfarenhet av att implementera Dynamics-baserade lösningar som gör att våra kunder kan ge överlägsen kundservice.
Mycket mer än bara kundservice
Dokumenterad kompetens inom utveckling, implementering, support och service av Dynamics CRM och ERP, Power Platform och Azure, samt data och analys.
Fokus på och insikter om branschen
Med kunder i olika branscher förstår vi vikten av ett effektivt ärendehanteringsystem och att optimera serviceverksamheten för specifika branschbehov.
Oavsett om du implementerar kundtjänstsystem för första gången eller utökar dina befintliga processer och applikationer kan Cepheo leverera en lösning som uppfyller dina nuvarande behov och gör att du kan utöka och utveckla dina funktioner i takt med att dina ambitioner förändras.
Och eftersom vi använder Dynamics 365-plattformen för att driva våra egna kundtjänstprocesser förstår vi utmaningarna med att avgränsa, implementera och underhålla en effektiv plattform.
På Cepheo har vi en holistisk, affärsinriktad syn på IT och bygger heltäckande lösningar som kopplar samman hela verksamheten.
Genom att integrera kundtjänstprocesser i hela verksamheten med hjälp av ett ärendehanteringssystem kan du ge dina anställda möjlighet att samarbeta och dela med sig av kunskap och insikter.
I kombination med AI-baserad routing som klassificerar ärenden och tilldelar den bäst lämpade handläggaren kan du erbjuda snabbare och effektivare hantering av ärenden.
Ingen kund är den andra lik. Tillgång till effektiv och lyhörd support via flera kanaler är därför avgörande för att kunderna ska bli nöjda.
Vi kan hjälpa dig att förbättra din kundtjänstplattform med funktioner från Microsoft Power Platform, som gör det möjligt att ta emot och lösa supportärenden på den plattform kunden väljer.
Oavsett om de föredrar att ta kontakt via telefon, e-post, kundsupportportal eller AI-assisterad chattbot kan du hjälpa dem när och där det passar dem bäst.
Korrekta och relevanta data är din mest värdefulla affärsresurs, särskilt när det gäller att leverera snabb och effektiv kundservice.
Vi kan hjälpa dig att implementera ett strukturerat och strategiskt arbetssätt för att skaffa, få tillgång till, lagra och skydda kunddata.
Du kan sedan dela informationen på ett säkert sätt i hela din kundorienterade organisation för att möjliggöra snabba och välgrundade processer.
Prata med en expert om dina möjligheter med Dynamics Customer Service-lösningar från Cepheo.