Vi har samlat 5 konkreta exempel på hur artificiell intelligens skapar verkligt affärsvärde för våra kunder.
Hur kan Cepheo hjälpa dig att stärka fältservicemedarbetarna?
-
Beprövad erfarenhet av implementering
Stor erfarenhet av att implementera Dynamics-baserade arbetsordersystem och fältservicelösningar för företagskunder i Norden.
-
HoloLens, mixed reality och IoT
Vi kan hjälpa dig att utforska hur teknik för fjärrövervakning och visualisering kan förändra och optimera fältserviceverksamheten.
-
Mycket mer än bara fältservice
Dokumenterad kapacitet inom utveckling, implementering, support och service för Dynamics CRM och ERP, Power Platform och Azure, samt data och analys.






5 skäl att välja Cepheo och Dynamics 365 Field Service
-
De enklaste fältserviceproblemen att lösa är de som aldrig inträffar.
Vi kan hjälpa dig att bedöma hur integrering av mixed reality, IoT-teknik och AI i din fältserviceverksamhet kan möjliggöra övervakning i realtid, prediktivt och proaktivt underhåll, samt snabbare och mer kostnadseffektiv fjärrlösning av serviceproblem.
-
Om du levererar fältservice eller "Product as a Service"-erbjudanden till dina kunder kan vi hjälpa dig att få full insyn i viktiga åtgärder och interaktioner med dina kunder, från lead till eftermarknadsservice på en och samma plattform.
Genom att integrera Dynamics 365 Sales, Marketing, Customer Service och Field Service-funktioner i hela ditt företag kan dina kundorienterade team samarbeta och briljera.
-
Dina fältservicemedarbetare är företagets ansikte utåt, så det är viktigt att det arbetsordersystem de arbetar med ger den information och de verktyg de behöver för att arbeta effektivt.
Vissa problem kan hanteras på distans, till exempel med Dynamics 365 Remote Assist and Guides, men när tekniker behöver vara på plats behöver de ha information och verktyg till hands, var de än befinner sig.
Cepheos partnerskap med branschledande Resco innebär att du kan förse dina tekniker med mobila verktyg som effektiviserar serviceaktiviteterna från början till slut, inklusive åtkomst till och insamling av affärskritisk data, även när de inte är uppkopplade.
-
Fältservice kan vara en komplex verksamhet som spänner över äldre IT-arkitektur och etablerade arbetssätt. Att implementera nya funktioner betyder inte att man måste börja om från början.
Oavsett om du implementerar fältservicefunktioner för första gången eller utökar befintliga plattformar och processer, kan Cepheos branscherfarenhet och IT-kapacitet vara en avgörande resurs för att uppnå en optimal lösning. Naturligtvis kan vi bygga vidare på den lösning du redan har och integrera den för att motsvara nuvarande behov och utvecklas när dina ambitioner förändras.
Vi kan också integrera Field Service med Asset Management i Dynamics 365 Supply Chain Management – och även med Business Central – om det är den ERP-plattform du föredrar.
-
Mer än 30 års erfarenhet av att implementera affärslösningar för våra kunder har gett oss beprövade metoder för att ge dig stöd och trygghet i varje steg av din digitala resa.
Vår långa erfarenhet av Microsoft Business Applications, vårt strukturerade arbetssätt och vårt engagemang för förenkling och standardisering innebär att vi kan minska de risker som förknippas med implementering av moderna IT-lösningar.






Hitta mer innehåll som inspirerar och informerar

Vill du veta mer?
Prata med en expert om dina möjligheter med Dynamics 365 Field Service och Cepheo.

