Med Cepheo Evergreen-tjänster kan du:

  • Göra mer

    Öka effektiviteten och produktiviteten genom att minimera driftstopp, risker och fel i dina applikationer.

  • Betala mindre

    Minska IT-driftkostnader genom att endast betala för de tjänster du verkligen behöver.

  • Ligga steget före

    Främja innovation genom tillgång till och användning av den senaste tekniken och branschens bästa praxis.

Cepheo Evergreen ger mer tid för IT-strategi och innovation

Att hantera den dagliga driften och uppdateringen av IT-system och applikationer är ett heltidsjobb. Bara att hålla koll på de senaste innovationerna och de möjligheter som döljer sig i regelbundna uppgraderingar är en utmaning i sig. 

 

Med Cepheo Evergreen-tjänster kan du outsourca denna arbetsbelastning till våra /tech-experter och ge ditt eget IT-team mer tid för inspiration, innovation och strategisk IT-planering. 

 

Ditt team kan istället fokusera på att stärka företagets konkurrenskraft genom att ta itu med affärsutmaningar, möjliggöra företagsinitiativ och förbättra användarvänlighet, produktivitet och kundnöjdhet. 

FÅ SINNESRO MED
SERVICE DESK
USER & APPLICATION SUPPORT
ETT ENKELT KONTAKTPUNKT
24/7/365 KUNDPORTAL
REGELBUNDNA NYHETER OCH UPPDATERINGAR
SERVICE DELIVERY COORDINATION
SERVICE DESK
USER & APPLICATION SUPPORT
ETT ENKELT KONTAKTPUNKT
24/7/365 KUNDPORTAL
REGELBUNDNA NYHETER OCH UPPDATERINGAR
SERVICE DELIVERY COORDINATION
Några av våra kunder i branschen

Vi är experter på support och service av Microsoft Dynamics 365

Cepheo har levererat support, service, uppgraderingar och strategisk rådgivning för Microsoft Dynamics 365-plattformen sedan den lanserades 2016. Kort sagt så vet vi vad som krävs för att hålla dina affärskritiska system tillgängliga, responsiva, uppdaterade och optimerade.

 

Oavsett om du använder Microsoft Dynamics 365 ERP eller CRM-applikationer, Microsoft Power Platform eller Cepheos egna branschspecifika lösningar, kan vi säkerställa att dina applikationer och system fungerar smidigt. Dygnet runt. Året om.

Vill du veta mer?

Skalbara, flexibla och kostnadseffektiva IT-tjänster

Under våra 25 år i IT-branschen har vi utvecklat centrala tjänster och beprövade processer som säkerställer effektiv och stabil IT-drift för våra kunder. 

 

Du kan börja med en grunduppsättning tjänster och tillgång till vår intuitiva kundportal och sedan lägga till specifika drifts- och plattformstjänster utifrån dina nuvarande resurser och budget. 

 

Om dina behov sedan förändras kan du enkelt lägga till fler tjänster vid rätt tidpunkt. Du bestämmer omfattningen och betalar bara för det du behöver. 

Attrahera och behåll de bästa IT-talangerna

Att hitta och behålla kvalificerade IT-medarbetare är en växande utmaning. 

 

De bästa medarbetarna vill arbeta med modern teknik, spännande projekt och kompetenta kollegor som möjliggör personlig utveckling och karriärtillväxt. 

 

Genom att samarbeta med en erfaren IT-partner på avancerade plattformar och projekt får ditt IT-team större värde. Och arbetsglädje. Studier visar också att det är mer produktivt och kostnadseffektivt att kombinera interna och externa IT-resurser. 

Outsourcing gav Pelagia lugnare nätter

Microsoft Dynamics 365 och outsourcing har frigjort resurser för den marknadsledande fiskproducenten, vilket möjliggjort automation och effektivisering.

Inled ett långsiktigt samarbete med oss

Att implementera en ny IT-plattform bör vara början på en värdefull relation med din IT-partner – inte slutet. 

 

Vi ser till att dina nuvarande system och senaste uppdateringar fungerar från dag ett, och att du får ut maximalt värde från framtida uppgraderingar när de blir tillgängliga. 

 

Med Cepheo har du en enda kontaktpunkt – SPOC (Single Point Of Contact) – som hjälper dig att planera, implementera, övervaka och utveckla din IT-outsourcingstrategi. Detta skapar en solid grund för en långsiktig operativ och strategisk dialog. 

Skapa framgång med IT-outsourcing

Är IT-outsourcing en bra strategi för ditt företag? 

Få fler nyheter och insikter
Läs om hur våra kunder lyckas

Kontakta oss om Cepheo Evergreen

 

Cepheo Evergreen Services

Evergreen Core Services

  • Du har en enda kontaktpunkt (SPOC) för alla incidenter, service- och ändringsförfrågningar som är kopplade till dina Microsoft Dynamics-plattformar. 

     

    Service Desk bemannas av ett kvalificerat team av Cepheo-experter för att säkerställa effektiv validering av förfrågningar samt en konsekvent och pålitlig leverans av support.

  • Du får ett team för användar- och applikationssupport som hanterar och användarsupportärenden från Service Desk. 

     

    Teamet avsätter relevanta resurser, klargör förväntningar, definierar nästa steg och säkerställer proaktiv kommunikation kring statusen för öppna ärenden.

  • En styrningsorienterad tjänst som säkerställer att våra levererade tjänster hanteras effektivt och i linje med kundens förväntningar. 

     

    Ett dedikerat team ansvarar för samordning, kommunikation och rapportering i samband med incidenter, problem och andra åtaganden.

  • Du säkerställer plattformens stabilitet och affärskontinuitet genom schemaläggning och professionell implementering av lösningsuppdateringar som följer med Microsofts "One Version" uppdateringsstrategi. 

     

    Detta ger tillgång till de senaste Microsoft-uppdateringarna och nya funktioner i applikationer med hög tillförlitlighet och minimal affärspåverkan. 

  • Ett dedikerat serviceteam tillhandahåller den senaste DevOps-konfigurationen, samt standardiserade, automatiserade och säkra verktyg för Tier 1-byggnationer, baserat på Microsofts rekommendationer och bästa praxis. 

     

    Kontinuerligt stöd för DevOps-pipeline-konfiguration möjliggör snabbare problemlösning och en optimerad leveransprocess för ändringar som uppstår vid lösningsutveckling och uppdateringar. 

  • Du får regelbundna notifikationer om de tekniska och plattformsrelaterade ämnen som är mest relevanta och viktiga för din verksamhet. 

     

    Genom övervakning och noggrant utvalt innehåll från relevanta intressegrupper hålls du informerad och väl positionerad för att fatta effektiva beslut och vara väl förberedd för framtida åtgärder. 

  • Tillsammans tar vi ett årligt möte för att utvärdera Dynamics 365-tillgångar, inklusive granskning av resurskonfiguration, plattformstillgång och användning, licensansvar samt säkerhetsläge. 

     

    Rekommendationerna som följer på detta bidrar till att optimera kostnadshantering och ROI på IT-investeringar, främja effektiv resurs- och licensanvändning samt öka medvetenheten om säkerhetsaspekter. 

  • Du får en sammanställning av Microsoft-nyheter och versionsanteckningar som belyser kommande nya funktioner, plattformsförbättringar, säkerhetspatchar och avvecklingar inom relevanta Microsoft Dynamics-applikationer och miljöer. 

     

    Med denna information kan IT-administratörer och verksamhetsanvändare fatta välgrundade beslut, planera för uppdateringar och förändringar, säkerställa kompatibilitet och minimera affärsstörningar. 

Evergreen Extended Services

  • Du får en enskild kontaktperson med kunskap om din verksamhet och bransch och som har ett övergripande ansvar för kundengagemang, serviceleveransprestanda och styrning. 

     

    Proaktiv hantering av projekt, resurser, kundrelationer och kommunikation förbättrar servicekvaliteten och effektiviteten samt optimerar processer för att minska kostnader, öka produktiviteten och förbättra kundnöjdheten. 

  • Denna tjänst säkerställer att kundens molnmiljö hålls uppdaterad och i linje med Application Lifecycle Management (ALM). 

     

    Aktiviteterna inkluderar att upprätthålla plattformskompatibilitet med produktionsmiljön, genomföra rutiner för underhåll av operativsystemet, uppgradera molnprogramvara, lösa plattformsuppgraderingsproblem och installera de senaste säkerhetsprotokollen. 

  • Förbättrar den löpande stabiliteten hos Microsoft-plattformen genom att samordna och planera installation och distribution av uppdateringar för relevanta ISV-lösningar. 

     

    Genom att isolera ISV-programvaruuppdateringar från Microsoft One Version-uppdateringar möjliggörs dedikerade testprocesser, förbättrad insyn i uppdateringstidslinjer och ett tydligt fokus på att optimera ISV-lösningars funktionalitet. 

  • Övervakning av batchjobb-ramverket för att spåra transaktionsvolymer och belastningstoppar och säkerställa att produktionsmiljön har tillräckliga resurser. 

     

    Tjänsten övervakar volymen i transaktionsdelsboken, identifierar misslyckade exporter, misslyckade batchjobb och långsamt presterande enheter, samt analyserar effektiviteten i datahanteringen och batchramverket för att möjliggöra optimerad belastningsbalansering. 

  • Ett dedikerat implementeringsteam, effektiv kommunikation och optimerade Dynamics 365-kodimplementeringsprocesser bidrar till framgångsrika och punktliga Dynamics 365-implementeringar. 

     

    Detta inkluderar implementering och övervakning av en Azure DevOps-konfiguration för automatiserade koddistributioner till test-, UAT- och produktionsmiljöer, samt ett transparent distributionsflöde som förenklar schemaläggning och godkännanden. 

  • Vi erbjuder planering, hantering och genomförande av simulerade nätfiskeattacker för att öka medvetenheten om hot, bygga säkerhetskompetens och minska risken och kostnaden för framtida attacker. 

     

    Attacksimuleringarna och materialen är baserade på beprövade Microsoft-koncept. 

  • Helhetsansvar för schemaläggning och distribution av uppdateringar för Dynamics 365 ERP-plattformar och relevanta ISV-lösningar i kundens hela installation. 

     

    Kompatibilitetsverifiering av ISV-lösningar och anpassad kod minimerar operativa risker, medan noggrann uppdateringsplanering säkerställer en smidig schemaläggning som är praktisk för kunden och i linje med Microsofts releasekalender för att undvika problem med oväntade automatiska uppdateringar. 

  • Anpassa och utvecklas med trygghet samtidigt som systemstabilitet, affärskontinuitet, säkerhet och operativ spetskompetens bibehålls. 

     

    Processer enligt bästa praxis för förändringshantering, tydligt definierat ansvar och full transparens bidrar till att minska störningar, hantera risker och optimera resursutnyttjande. 

  • Effektivisera programuppdateringar med releasehanteringstjänster som levererar förutsägbara och tillförlitliga distributioner, minimerar driftstopp och håller din verksamhet igång på högsta nivå. 

     

    Detaljerad releaseplanering, förändringshantering och processautomation påskyndar uppdateringar, medan proaktiv riskhantering, återställningsplanering och omfattande validering säkerställer stabilitet och kvalitet. 

Evergreen Tailored Services

  • Har du specifika behov utöver vårt standardutbud av tjänster?

     

    Vi kan skräddarsy support- och konsulttjänster för just ditt företag.

Vill du veta mer? 

Vill du veta mer om vad Cepheo Evergreen kan erbjuda? Kontakta våra expert.


Patrick Bubicic
Telefon: +46 730 78 78 70