-
+0Managed Services-kunder
-
+0års erfarenhet av Managed Services
-
+0års samarbete med Microsoft
-
+0särskilda Managed Services-konsulter i Skandinavien
Med Cepheo Managed Services kan du
Öka effektiviteten och produktiviteten genom att minimera
driftstopp, fel och risker i dina applikationer
Minska driftskostnaderna för IT genom att bara
betala för de tjänster du behöver
Frigör mer tid att fokusera på kärnuppgifter som driver
tillväxt och frambringar konkurrensfördelar
Förbättra innovationen genom att få tillgång till den
senaste tekniken och branschens bästa praxis
Låt dig inspireras av våra kunders framgångar med Managed Services
Detta får du med
Cepheo Managed Services
Support och underhåll
-
Helpdesk och förstklassig support fungerar som kundens SPOC för incidenter, problem, frågor och serviceförfrågningar relaterade till Microsoft Dynamics AX/365.
-
Användar- och applikationssupport hanterar incidenter och användarsupportärenden som eskaleras från helpdesk.
-
Åtkomst och användarhantering stöder och hanterar förfrågningar om att lägga till, ta bort och ändra användarrättigheter för användarkonton.
-
Tjänsten hanterar serviceförfrågningar enligt överenskomna servicenivåer.
-
Hanterar lösningen av incidenter där flera parter är inblandade (t.ex. incidenter relaterade till integrationer eller infrastrukturtjänster).
-
Proaktiv kundengagerad medarbetare som säkerställer löpande förbättringar, uppföljning av incidenter, problem och andra skyldigheter.
Kontinuerlig uppdatering
-
Säkerställer att kundapplikationer uppdateras enligt Microsoft Dynamics 365-livscykeln, inklusive ISV-moduler, integrationer och kundspecifika anpassningar.
-
Informerar kunder om kommande ändringar i Dynamics 365 FO-applikationen, till exempel uppdateringar, försämringar och funktionsändringar. I detta ingår att ge kunden råd om vad som behöver göras.
-
Den här tjänsten hjälper kunder att bygga, distribuera och köra tester. Både manuella och automatiska tester.
-
Cepheo ansvarar för att hantera kundens Dynamics 365 Azure-prenumeration. Det gör det möjligt för Cepheo att övervaka och optimera kostnader baserat på Azure-förbrukning.
-
Lanseringsplanering, utveckling och implementering av nylanseringar i produktionsmiljön.
-
Proaktiv hantering av DevOps i samband med löpande uppdateringar och automatiserade processer för Dynamics 365.
-
Säkerställer att kundapplikationer uppdateras enligt Microsoft Power Platforms livscykel.
Kontinuerlig förbättring
-
Proaktiv hantering av prestanda och stabilitet. Optimeringskonsult för batchjobb, integrationer och datahantering.
-
Föreslår, ger råd och utmanar kunder om hur de kan dra nytta av tillgänglig eller ny teknik för att förbättra sin verksamhet.
Är du nyfiken på möjligheterna med Managed Services? Kontakta vår expert.